söndag 16 november 2008

Tentaångest...

Tyvärr var det alltför längesen man hade tenta, vilket nu lagom till inläsningen inför Internmedicintentan innebär att man inte riktigt känner den ångest, stress och hysteri som ska leda en genom tunneln, till den andra sidan. Den "tentan-är-över" sidan.

Att jag inte känner någon ångest, ger mig ångest. Dels p g a det moln av ineffektivitet och vagus-påslag som tynger min himmel. Men även p g a att det känns fel. Jag blir förvirrad och vet inte riktigt vad som försiggår när jag tio dagar innan INTERNMEDICINTENTAN, fortfarande känner mig lugn!

Så, jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag fortsätter med att sega mig igenom mina dagar, blogga, chatta på msn och modifiera mitt pluggschema för var dag som går, för att plugg ackummulerar sig. Ja, just ja. Jag bakar också.

2 kommentarer:

Steve sa...

:-) haha, det där kallas antingen för förnekelse, eller så är du lugn pga att du faktiskt är säker på pensum. Jag tippar på någonstans mittemellan, med övervikt på det senare.. :-P

Fatoma sa...

You have waaay too much faith in me stevie, my dear. :D