onsdag 3 november 2010

Äjfåååån... och vagina.

I just <3 My iphone!
Nu har jag installerat en högteknisk och avancerad stegräknare (endast 15 SEK) med en pacer (takthållare? Kommer verkligen inte på vad det heter på svenska!), en kaloriräknare som innehåller alla tänkbara produkter och aktiviteter (for free!) och så spotify premium som är värd varenda krona av de 99 den kostar i månaden. Så nu har det varit hur kul och lätt som helst att gå överallt! Hur jag kommer upp (man måste ju vakna så mycket tidigare)?

Att komma upp på morgnarna har inte varit något större problem eftersom jag har en ny app som heter Sleep cycle alarm (7 SEK). Sjukt bra och effektiv. Den väcker dig när du är som mest lättväckt. Och det roliga är att man faktiskt hoppar upp som om man aldrig har sovit. Inte alls trött eller med sömnen i ögonen. Och så registrerar den hur mycket man rört sig (indirekt mått på hur djupt man sover) under natten. Som ni kan se på bilden nedan så sov jag lugnt och skönt stora delar av natten.

Nu ska jag bege mig till fots till sjukhuset och gynmottagningen för att stirra in i vaginor i tre timmar. Äckligt och jag tycker verkligen inte om det här... Har inga som helst ambitioner att utföra gynpalpationer och ska göra mitt yttersta för att undvika det hela kursen. Blääääääääää!

1 kommentar:

johanna sa...

ä vadå, det är hundra gånger fräschare än PR! ;)