lördag 30 oktober 2010

Saker ...

... jag har svårt för just nu:

1. Människor som tror dem äger världen. Kommer cirkus en kvart sent till en tentamen t ex och klampar HÖGLJUTT in och pratar HÖGLJUTT om såndant som togs upp av tentavakterna om man hade KOMMIT I TID! 


2. Manliga gynekologer med skev människosyn


3. Manliga gynekologer generellt. Varför detta intresse liksom? En kvinna kan i a f snacka om igenkänningsfaktorn. Annars är det ju ett helt värdelöst jobb, att titta kvinnor i underlivet hela dagarna. (Förutom en viss gynekolog som jag älskar. Men han är cool i a f och intresserad av kirurgin.)

4. Folk som alltid slänger med uttryck som "Ur juridisk synpunkt..." och "I lagen..." när man försöker rättfärdiga sådant som är direkt olagligt.

5. Människor som tycker man har jättebra meriter, bra referenser (tre CHEFER varav en är VERKSAMHETSCHEF  och en av sveriges främsta kardiologer och har en pappa som är superkänd kardiolog han med, för fan) men ändå inte har råd att anställa en. Hatar ekonomiska kriser.

6. Att jag inte har inspiration att skriva för tillfället. :(

7. Att skriva färdigt mitt jävla projektarbete.

8. En 1000%-ig ökning av kostnader för värmen. WHAT?! :S

9. Sverige - kallt, inskränkt, tråkigt, mörkt, blött.

10. Vuxenmobbning. Och att en förskräckligt ful människa mobbar min kropp... WHAT WHAT WHAT? Jag är fan SEEEEEEXIIIIG! Och det stör mig inte att hon anmärker på mina former, utan att hon är så FUL!

Så med andra ord:

JAG ÄR INTE BITTER. DET ÄR HELA VÄRLDEN SOM ÄR ETT JÄVLA RÖVHÅL!!!

Inga kommentarer: